SuperSplat тепер підтримує формат LCC від XGRIDS!
Починаючи з SuperSplat 2.12.0, дані, зібрані сканерами XGRIDS (PortalCam, серія Lixel), можна імпортувати безпосередньо в середовище редагування SuperSplat, зберігаючи повну якість завдяки формату LCC.
Що це дає:
• Прямий робочий процес від даних, зібраних XGRIDS, вивід LCC Studio → редагування SuperSplat, без втрат при конвертації
• Доступ до набору інструментів SuperSplat з відкритим кодом для користувачів, які працюють з апаратним забезпеченням XGRIDS
• Простіший шлях для перенесення професійно знятого 3DGS-контенту в PlayCanvas Engine
Ця інтеграція вирішує практичну проблему: професійні інструменти для 3D-зйомки та доступні середовища редагування не були добре пов'язані в екосистемі Gaussian Splatting. Це змінює ситуацію.
Ми дякуємо Віллу Істкотту та команді PlayCanvas за те, що вони надали пріоритет цій інтеграції. Ми прагнемо забезпечити взаємодію між інструментами 3DGS — незабаром з'являться нові інтеграції.